
„Rysuję i matematycznie rozumuję” - projekt matematyczny w klasie VI
Matematyka zwykle sprawia uczniom wiele trudności. Aby ją "odczarować" uczniowie klasy VI przystąpili do realizacji projektu „Rysuję i matematycznie rozumuję”, w ramach którego będą tworzyć notatki wizualne, czyli sketchnotki z poszczególnych zagadnień z matematyki. Takie notatki łączące słowa i obrazy, pozwolą na efektywniejszą naukę i szybką powtórkę. Uczniowie stworzą własny zbiór sketchnotek z matematyki, zdobędą wiedzę i narzędzia jak wykorzystać myślenie wizualne, a ich stosowanie uatrakcyjni lekcje matematyki i zwiększy zaangażowanie uczniów, a naukę zmieni w zabawę. Efektem będzie zbiór sketchnotek w wersji papierowej dostępny dla całej społeczności szkolnej.
Zdjęcia zostały wykonane za pomocą sprzętu zakupionego w ramach programu #LaboratoriaPrzyszłości